Adventsljus

Det här får bli ett snabbt inlägg. Jag borde egentligen sitta och översätta en rysk text om näverbrev... (suck!) Här kommer i alla fall lite bilder på bl.a. adventsljus. Jag frågade Jenny från Jennys hem & harmoni hur hon får så vackra bilder med sin kamera och hon svarade att hon aldrig använder blixt. Så det är min nya regel. Det är kul det här med att fota! Övning ger färdighet, som man säger.


image95

Min nya adventsljusstake som jag hittade på loppis för 25 kr. Sådant är toppen för en student! Jag har pyntat med mossa, pärlor och små prismor.

image92

image96

image93

Den här söta rosa blomkrukan hittade jag på samma loppis. För 5 kr...

image94


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh så fint du har gjort! Jättevacker adventsljusstake! Och va fina bilder du tagit!

Ohh det lät spännande, hoppas det går bra med översättningen!!

Ha en mysig kväll!

Kram, Jenny

2007-12-06 @ 20:52:16
URL: http://vartlillahem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0