Svärmors magnolia

Tänk, vi lyckades tajma in att åka till svärföräldrarna samtidigt som deras magnolia-buske blommade för första gången. Ljuvligt vackert!

image155

image156

Något annat som blommar, det är tulpanerna på balkongen. Det lustiga är att dem skulle vara rosa, men dem är gräddvita... Fint det också, men konstigt...

image157

Nu ska jag ut och ta en promenad. Den här veckan är det tentapluggande som gäller så jag har suttit inne hela dagen. Men på lördag ska jag i alla fall ta mig tid att åka till kolonilotten. Det är dags för att sätta potatis samt att så t.ex. rödbetor. Jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

det har blivit mycket tjuvkollande pa inredningsbloggar pa sistone... mer och mer ju narmare tentorna jag kommer... kanske boror pa att jag sitter vid skrivbordet 24-7...

magnolia ar en sa otroligt vacker blomma! vad mysko med dina tulpaner (mina favoritblommor, for ovrigt)!

lycka till pa tentorna!

kram,
Ellinor

ps. Cemal blev jattestolt over att ha blivit refererad till i en akademisk uppsats! :-)

2008-05-01 @ 20:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0