Tentaångest!

Usch, nu sitter jag inne med en jättesvår hemtenta fastän det är så fint ute. Men jag har unnat mig en promenad i alla fall för jag tror faktiskt att jag jobbar mer effektivt då. Tänk att det alltid är samma sak, en vecka innan en tenta ska lämnas in eller skrivas får jag ångest. Inte för att jag inte tror att jag ska klara det, det vet jag att jag med största sannolikhet kommer att göra eftersom jag läst all litteratur och gått på alla föreläsningar. Nej, utan för att jag vet att det är så mycket jobb som ska göras. Den här hemtentan är extra svår eftersom det ingår en hel del ekonomi. Suck! Det ska bli så skönt att få det gjort!

Helgen var i alla fall underbar, den spenderade vi ute på lotten. Och på Zetas var vi, fast det blev ingen pion. Dem hade inte så stort urval just nu eftersom de ska bygga om. Jag har faktiskt kommit fram till att jag skulle kunna klämma in hela två pioner till men jag har inte bestämt mig för vilka ännu.

Här kommer en bild på bl.a. vackra rosen Leander som jag fick från svärsyster. Visst är den fin!


Kommentarer
Postat av: E

Jag känner med dig! Men vet också hur oerhört tillfredsställande det kan kännas när man är klar sen! Lycka till!



Stor kram,

E



Ps. fina pioner! Kanske en mörkröd nästa gång?

2008-09-25 @ 21:04:53
URL: http://studentlya.blogspot.com
Postat av: E

Skönt att du snart är klar med hemtentan. Fick precis ett meddelande från H som precis har skrivit en tenta, och jag säger samma till dig som till honom: Unna dig något nu!



Jag kommer hem nästa vecka!



Kram,

E

2008-09-27 @ 13:25:40
URL: http://studentlya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0