Romantiska komedier

Jag langtar efter min sambo och i Sankt Petersburg regnar det varje dag sa i brist pa egen romantik frossar jag just nu i romantiska komedier. Har kostar det lika mycket (lite) att kopa en DVD som det kostar att hyra en i Sverige, d.v.s. ca 30-50 kronor, sa det tycker jag att jag kan kosta pa mig. An sa lange har jag hunnit med: bride wars (fanig, men helt OK som tidsfordriv) och Made of honour (mysig film med snyggingen Patrick Dempsey fran Grey's anatomy). Dessutom har jag inhandlat He's just not that into you som tydligen ska vara bra. Nagon som har fler tips?

Men det blir lite komiskt for aven om det ofta star pa fodralet att det ska finnas engelskt ljud till filmerna sa gor det oftast inte det. Det enda man brukar ha att valja pa forutom ryska ar ukrainska... Men det ar himla bra ovning for mig att hora hur engelska oversatts till ryska.

Kommentarer
Postat av: E

Låter som en bra syssla. Jag kommer inte på några titlar på rak arm men jag ska fundera lite...



Kram

2009-06-10 @ 12:04:39
URL: http://studentlya.blogspot.com
Postat av: Anonym

Nu kom jag på en film som jag vill rekommendera! Den är romantisk, men med en lite oväntad och ovanlig vändning... "Imagine me and you". En engelsk film.



Härligt för dig att det har varit fint väder! Här har det varit den regnigaste försommaren på 100 år, tydligen!



Kram

2009-06-15 @ 15:47:46
URL: http://studentlya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0