Äntligen ny säng!

Min sambo och jag har bott ihop i snart tre år men det är först nu som vi har köpt matchande sängar. Själva sängarna köpte vi på IKEA men det tog ett tag innan vi hittade en sådan sängram som vi ville ha. Efter mycket letande på IKEA, Mio, Bo concept m.m. hittade jag sängen på Ellos(!) tack vare ett inlägg på Alfridas hem. Nu har vi äntligen fått hem både sängar och sängram. Det känns urmysigt och väldigt lyxigt att vakna upp i vår nya säng.

Jag har en känsla av att jag kommer byta sänglakan väldigt ofta. Vi har nämligen fått jättefina påslakanset i julklapp plus att jag jobbar i en butik där det finns hur mycket fina påslakan som helst...

image109

image110

Idag känns det lite tomt och ledsamt här hemma. Vi har varit kattvakt åt världens mysigaste lilla katt i några dagar men igår åkte hon hem. Vem hade kunnat tro att man kan sakna någon man bara känt i fem dagar...


image111

Kommentarer
Postat av: Linda Forsmark

Hej!



Jag skulle hemskt gärna vilja veta vad sängen heter.



MVH Linda

2011-04-27 @ 19:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0