Snart vänder det!

Snart blir det ljusare igen. Nog för att det är mysigt med lite mörker så man kan tända ljus och adventsstjärnor. Men inte från klockan två på dagen!

Just nu går jag omkring och fantiserar om vit snö, vackert julpynt och ett mysigt inrett hus. Fast det göra ingenting om inte snön kommer just precis nu, den kommer nog till januari i alla fall. I så fall behöver jag inte köpa vinterskor riktigt ännu (något jag hatar)...

Här kommer några vackra och vintriga bilder:


image98
Bild från DN.se

image99

image102
Bilder från odla.nu

image100
Snacka om ljusterapi! Vet tyvärr inte var bilden kommer ifrån


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh så vackra bilder! Nu blir ju längtan efter snö ännu större! Fast jag håller med dig om det där med vinterskor :)

Ha en fin kväll!

Kram, Jenny

2007-12-10 @ 22:51:16
URL: http://vartlillahem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0