Kvällstur till Drottningholm

Här om kvällen tog vi en tur till Drottningholms slott. Där är så vackert och eftersom det var vardagskväll var det bara jag, M och ett fåtal hundägare där. Och så högvakten förstås. Är det bara jag som tycker dem ser otroligt fåniga ut? Jag vet att dem gör ett viktigt jobb men måste de se så dödsallvarliga ut? När jag och M gick förbi högvakten och han bara stirrade rakt fram kunde jag inte låta bli att börja gapskratta. Ni vet så där som bara inte får...

image167



image166

image168

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Vad härligt med Drottningholm! Jag vill ta cukeltur dit när jag kommer hem... synd bara att Hiwas cykel blev stulen i somras!

Tack för inlägget på min blogg! Jag förstår dig nu... man vill få kommentarer! Det är så roligt, och jag har ju inte ens kommit hem än så att jag kan få börja "på riktigt"! Kul att få utlopp för den kreativa sidan!

Kram,
Ellinor

2008-05-13 @ 12:28:22
URL: http://studentlya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0