Stjärnor på is



Igår var premiären för stjärnor på is. Min sambo hade av någon anledning ingen lust att titta på det, så jag fick snällt spela in det och tänker titta på det nu i eftermiddag istället. Det ska bli så spännande, jag har sett fram emot det hela veckan! Konceptet verkar mycket roligare än Let's dance, kanske för att jag åkte mycket konståkning som barn. Åh, vad avundsjuk jag är på deltagarna, jag vill också vara med! Tänk vad duktig man skulle bli om man tränade konståkning sex timmar om dagen. För att inte tala om vältränad! :)

Förutom att titta på stjärnor på is ska jag plantera lite på balkongen. Jag köpte nämligen en stamros igår på plantagen 70% rea (!). Jag skulle egentligen vilja åka tillbaka och köpa allt möjligt, men jag måste vara lite ekonomisk den här månaden. Om jag hinner ska jag även måla om sängbord. Bilder kommer!

Ha en riktigt skön söndag!

Kommentarer
Postat av: Mia

Tackar så mycket för kommentaren :-) Vad roligt.

Kram Mia.

2008-10-05 @ 18:39:47
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej, du undrade var våra stolar kommer ifrån som stod i vårt allrum. De kommer från min mormor och morfars sommarstuga som de hade förr. De är nog från 50-talet.

2008-10-05 @ 18:56:09
URL: http://villanordaker.blogspot.com
Postat av: Mia

Jag kan rekommendera att läsa Camilla Läckebergs böcker, superbra deckare.

Ha en bra dag.

Kram Mia.

2008-10-06 @ 11:19:47
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0