Det trodde ni nog inte...

... att det skulle komma ett nytt inlägg. Det trodde faktiskt inte jag heller. Har helt enkelt haft bloggtorka men här kommer lite bilder på mina dahlior. De här två första blommorna var stora som en hand. Jag har aldrig sett så stora dahlia-blommor förut!

Nu när hösten är här och trädgårdslivet inte lockar lika mycket är det plötsligt kul med inredning igen. Jag har redan ett litet projekt, nämligen att jag ska måla om våra sängbord i vitt. Målarfärg och pensel har jag redan köpt, nu är det bara lite tid och inspiration som behövs.

I helgen blir det ett besök på Zetas, inköp av gödsel och arbete och korvgrillning på lotten. Vi tänkte skaffa hem en syrenhortensia, kanske en fjärilsbuske och så får vi se om det inte slinker ned en liten pion också.

Ha det gott!








Kommentarer
Postat av: E

Det var en överraskning!



Jag har inte heller skrivit på länge. När det gått ett tag kommer man av sig lixom. Lika bra att låta det komma och gå...



Kram,

E

2008-09-19 @ 01:41:22
URL: http://studentlya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0