Forbjudna bilder



Idag tankte jag visa lite bilder har ifran St. Petersburg. Det lustiga ar att alla bilder som jag har tagit "pa langsidan" ligger ner nar jag har laddat upp dem har. Sa det blev lite konstigt men ni far helt enkelt vrida pa huvudet. Fran och med nu ska jag bara ta bilder "pa bredden" for jag har ingen aning om hur man gor for att rotera bilderna.

Titeln "forbjudna bilder" handlar om att jag idag var pa vinterpalatset (ett palats dar tsaren forut bodde men som nu ar ett musem) och dar far man inte fotografera om man inte betalar extra for det. Det hade inte jag nagon lust med sa jag fick smyga lite med kameran. For nagra bilder ville jag anda ta. Jag tyckte valdigt mycket om heremitaget. Dar var valdigt vackert och rent. T.o.m. toaletterna var rena. Dessutom ar intradet gratis for studenter sa jag kommer att ga dit manga fler ganger!

Bilden har ovan ar pa uppstandelsekyrkan och det var den forsta bilden som jag tog har i St. Petersburg. Bilderna har nedanfor tog jag idag. Idag sken solen och det var helt ljuvligt vader. Det ar tydligen valdigt ovanligt att solen skiner har sa jag uppskattade det extra mycket!















Kommentarer
Postat av: E

Vilka fina bilder! Härligt med vackert väder! På torsdag ska vi träffa M och äta pizza, men det kanske du har hört redan. Kram/E

2009-03-08 @ 19:26:46
URL: http://studentlya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0