Näckrosbad

SMHI hade lovat en solig dag och vi såg fram emot en dags sol och bad på bryggan. Dagen blev till en timmes badande i blåsigt och mulet väder. Men vi badade i alla fall. Vi behövde verkligen ett bad efter att ha varit ute på en joggingtur (jobbigt!) och gjort lite styrketräning (skönt!) så även om det var lite kallt så var det skönt att ta sig ett dopp. Temperaturen i vattnet var samma som på land så när man väl kom i kändes det ok. Synd bara att solen lyste med sin frånvaro, det hade varit skönt att soltorka.

 

I morgon åker vi till en stad nära stugan för att se lite folk och äta thaimat. Vi tänkte också passa på att gå och simma. Innan semestern kollade jag en hel del på biggest loser så jag är väldigt inspirerad att träna just nu. Den här semestern ska inte bli som förra årets då jag knappt tränade alls på fyra veckor. Det mådde jag inte bra av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0