Kolonilott

Nu är cirkeln sluten, det har gått ett år sedan vi skaffade vår kolonilott. Den är på 130 kvm och vi var rädda att vi hade tagit oss vatten över huvudet. Särskilt jag var lite orolig eftersom jag aldrig hade haft med trädgårdsarbete att göra förut. Jag trodde att jag skulle tycka om det, men det kunde jag ju inte veta förrän jag provat.

Vi hade tur för lotten vi övertog hade en fin struktur och var välskött. Det var bara att bygga vidare på den struktur som den tidigare förvaltaren hade skapat.

Det har varit ett underbart år och jag kommer aldrig mer kunna vara utan trädgård. Det bästa av allt är att min sambo tycker likadant, vi trivs så bra med att vara kolonister.

Här kommer lite före och efter bilder!


FÖRE:

image35

image36

image37

image38

image39


EFTER:

image40
Vår lott tar slut vi krusbärsbusken

image41

image43

image44

image45

image42


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0