Pelargonångest!

Har jag dödat mina pelargoner? Tidigare har jag inte låtit mina pelargoner vintervila och utdelningen blev också därefter, de blommade inte särskilt bra. Så i år lät jag dem vila några månader, sedan klippte jag ned dem (för det hade jag läst att det skulle vara bra). Men frågan är, är det verkligen så här de ska se ut??? Jag kanske klippte ned dem för hårt. De ser verkligen inte ut att vilja leva längre...

image132

Så här fina (se nedan) vill jag att mina pelargoner ska bli. Får väl köpa nya i värsta fall...

image133

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ojdå, du har rätt, de ser inte så pigga ut :) Fast det är kankse så de ska vara?!? Jag är lite för otålig och övervintrar sällan blommor, köper nya istället :)

Pelargoner är underbara, och de doftar så gott!

Kram! Jenny

2008-02-11 @ 23:40:23
URL: http://vartlillahem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0