Smygtitt

Måste bara visa en sak. På balkongen har jag en stor kruka med ljung i och därunder satte jag i höstas lite olika vårlökar: tulpaner, snödroppar och pärlhyacinter, tror jag att det blev. Jag har satt så mycket vårlökar på kolonilotten så jag kommer inte ihåg vad jag satte var...

Här om dagen när jag lyfte på ljungen (*nyfken förstås!*) möttes jag av den här synen... Jag gissar på att det är pärlhyacinterna som börjar komma upp. Eller kan snödroppar se ut så här? Eller är det något annat....?

image130

image131

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh va spännande! Jag kan inte så mycket så jag vet inte vad det kan vara med fint ser det ut iallafall :) Roligt att se lite resultat av det man planterar!

Nu bkr jag nyfiken, vad jobbar du med? :) Om du vill säga förstås :)

Hoppas du har en bra helg! Kraam! Jenny

2008-02-02 @ 12:01:05
URL: http://vartlillahem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0