Semesterlängtan

Vi ska åka bort i november. Det är första gången som jag och min sambo unnar oss en solresa mitt i mörkaste november och jag ser verkligen fram emot det. Som ni vet pluggar jag och då är det lite svårare att ta semester mitt i terminen. Det går egentligen inte men jag struntar i det och tar mig helt enkelt ledigt. Det har blivit mycket funderande och bläddrande i resekataloger. Så mycket bläddrande att allt till sist ser likadant ut så vi har bestämt oss för en sista minuten, så blir det priset som får bestämma. Vi lutar dock mot Egypten, det vore häftigt att prova på snorkling. Är det någon som har något bra tips på resmål, hotell o.s.v. så är det välkommet!




Här har vi drömresemålet: Maldiverna. Snacka om paradiset på jorden! Men smakar det så kostar det...


Romantiskt på Maldiverna!


Ett betydligt mer ekonomiskt alternativ till Maldiverna är Kap Verde som är ett öland utanför Afrikas kust. Hotellen är enklare men stränderna ser lika underbara ut!


Turkiet ska vara fint men är inte så varmt i november



Egypten


Cypern


Cypern ser också riktigt härligt ut!

Kommentarer
Postat av: Anna

Wow där såg riktigt mysigt ut!

Tack för kommentaren i min blogg!



Ha det så bra!



Kram

Postat av: Angelica L

Härliga bilder :D

Kram

2008-10-07 @ 20:16:01
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/
Postat av: E

Jag unnar verkligen er en härlig semester!!! Kram/E

2008-10-08 @ 22:01:30
URL: http://studentlya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0