Glad pask!

Har kommer lite nya bilder. Idag har jag varit pa bio for forsta gangen har i Ryssland. Det var en kul upplevelse och ett himla bra satt att fordriva tiden pa. Jag har tyvarr kommit in i en fas av vardagstristess. Dagarna flyter pa som vanligt med lektioner och laxor. Men jag haller pa att langta ihjal mig efter min sambo och vill bara att tiden ska ga sa att jag far traffa honom. Nu ar det forhoppningsvis bara tre veckor kvar tills vi ska ses, men allt beror pa visum. Suck, sa onodigt kranligt med visum, jag ar bortskamd med att resa till lander dit det inte behovs visum. Ha det sa bra och njut av varvadret ( som verkar ha kommit till Sverige, dock inte till St. Petersburg)!

Idag visar jag diverse bilder fran bl.a. ryska museet, heremitaget och fran lite olika promenader.


Ryska museet


Ryska museet


Ryska museet


Ryska museet


Knizjnaja jarmarka - bokmarknad dar man ocksa kan kopa souvenirer till bra pris


Imponerande skulptur pa Heremitaget

Heremitaget


Heremitaget

Heremitaget

Strandpromenad

Stor och farlig korsning dar jag hittills har sett tre trafikolyckor

Fin byggnad

Vacker moske

Kommentarer
Postat av: E

Kul att se lite bilder! Håll ut - snart kommer de - både M och våren! :-) Kram/E

2009-04-13 @ 23:09:11
URL: http://studentlya.blogspot.com
Postat av: E

Hej igen, jag har precis gjort lite reklam för din blogg på min blogg! Hoppas det var ok!

2009-04-17 @ 22:09:09
URL: http://studentlya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0