Smaktips, tack!

Idag köpte jag en klänning på rean. Jag tyckte den var så fin, lite bohème chic så att den funkar både till fester och till vardags. Vad tycker ni? Jag misstänker att jag ev. ser lite gravid ut i den. Eftersom jag är lite kurvig blir det lätt så när jag bär klänningar och toppar som inte smiter åt i midjan. Köpte därför ett skärp och hoppas att det hjälper till. När du har tid och möjlighet, E, vill jag gärna ha smaktips. Jag litar helt klart bättre på min tjejkompis E än på min sambo M. Han gillar inte min feminina stil (Han tycker den är tantig men jag tycker det är lika bra att passa på. Som 25-åring tycker jag att jag kan komma undan med det) utan vill att jag ska klä mig yngre och sportigare.

Sedan passade jag på att köpa lite snygga trosor också. Det är så bra priser nu på rean!




Kommentarer
Postat av: E

Jag tycker att klänningen är jättefin och inte ett dugg tantig! Som du säger så passar den bra både till vardags och till fest, beroende på vad man har för accessoarer till. Men skärpet ska du nog alltid ha - precis som du säger är det snyggast om man kan smita åt lite i midjan. Bra köp!

2009-07-03 @ 09:14:17
URL: http://studentlya.blogspot.com
Postat av: Linda

Klänningen är super fin! Helt i min smak!!!!

2009-07-11 @ 20:20:54
URL: http://www.villabjorkebo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0