Storrensning

Nu har vi äntligen semester och vi började med en storrensning. Allt det här gamla skräpet har vi (äntligen) rensat ut och slängt. Så skönt! Det värsta är att det finns mer att rensa ut.




Jag har alltid tyckt att det är skönt men väldigt svårt att slänga saker men nu när jag har varit hemifrån i en termin är det  betydligt lättare. Jag slänger (nästan) allt jag inte använder. Och det som är mest befriande är att få slängt alla sådana där "någon-dag-projekt!. T.ex. en gammal tavelram som "skulle kunna bli fin med guldfärg och spegelglas". Eller alla hundratals foton från mitt utbytesår i USA när jag var sexton som skulle sättas in i "scratch books" i tidsordning... Suck! Självklart sparade jag några bilder men de flesta är på folk som jag faktiskt inte ens längre kommer ihåg vilka de var.

Kommentarer
Postat av: E

Å vad skönt att slänga... jag har också lite svårt för det men det är skönt när man väl kommer igång... Hoppas du inte slängde alltför många bilder bara, lätt att man ångrar sig sen!

2009-07-27 @ 08:58:21
URL: http://studentlya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0